donderdag 5 juli 2007

Ongehoord Noord NU in Pand Noord!

Locatie: Pand noord
Personen: Regisseur José en spelers: Malena, Safierra, Passie, Sinead, Mei en Charmaine
Door: Saffiera


De dag begon heel vreemd. Charmaine en ik waren al onderweg naar de repetitie toen ik ontdekte dat ik mijn kladboek vergeten was. Dat ding is ontzettend belangrijk, dus ik moest terug om hem op te halen. Zo kwam ik mooi te laat bij de repetitie.

We kregen een nieuwe script; alles klopte nu. Terwijl we het script doornamen waren de technici bezig met het inhangen en het afstellen van de lampen.
Daarna liepen we de scènes nog een paar keer door. Met de belichting erbij werd het plaatje echt compleet.

Charmaine was echt heel goed vandaag! Ze had een dialoog waarvan je zo bleef kijken van ‘wooww’, weet je wel. De vechtscène is gewoon dope!




Tijdens de pauze gingen we bij de opnames in Pand Noord kijken, dat was wel cool. Ik kreeg zelfs een compliment over mijn jurk!

Vrijdag komt steeds dichterbij: het wordt steeds spannender en de druk steeds groter. Dat voel je bij iedereen. Donderdag is de try-out en we knijpen hem echt!

Je komt wel kijken, toch?

Foto's: (c) Marijn Dulfer 2007

Geen opmerkingen: